Poddavsnitt

Avsnitt 1: Welcome to the Boudoir!

I premiäravsnittet av Romancepodden diskuterar vi bland annat varför romance är som en smoothie, Tjechovs orm, och vad som egentligen är klimax i en bok.

Vi pratar också om Loretta Chase, Jane Austen, Dorothy L Sayers, Lena Andersson, Courtney Milan, NaNoWriMo, Muses of Mayfair, och Spike i Buffy. Med mera.

917372_634965969983797_468204999_nMånadens bokklubbsbok är Lisa Kleypas, Secrets of a Summer Night.

Nästa gång läser vi Bec McMaster, Kiss of Steel.

Om du vill lyssna direkt i webbläsaren kan du klicka här; annars hittar du oss där du brukar samla dina poddar.

7 thoughts on “Avsnitt 1: Welcome to the Boudoir!

      1. Toppen! Jag lyssnar på vägen hem från jobbet vilket innebär att jag när som helst kan brista ut i gapskratt på bussen eller trottoaren. Det är skitkul och jag bryr mig inte ett dugg om folk tror att jag är galen, det bekräftar ändå bara vad som redan är allmänt känt för de jag umgås med. Tack för en toppenpodd hörrni! ❤

        Gilla

Kommentera

