Poddavsnitt

Avsnitt 5: Snuvad på Darcys konfekt

51i026CXM8L._SX324_BO1,204,203,200_
Murder Tightly Knit, av Vannetta Chapman

Vad tycker vi om romance utan ligga? Hur drar man gränser mellan olika genrer? Vad har Melody för mörk hemlighet? Vi pratar smutless romance och kysk kärlek, med mycket mera. Skål.

Om du vill lyssna direkt i webbläsaren kan du klicka här; annars hittar du oss där du brukar samla dina poddar.

Vi pratar bland annat om:

MacGuffin
Eligible, Curtis Sittenfeld
A Game of Thrones, George RR Martin
Mean Girls
Clitical.com
Scarleteen
The Season, Sarah McLean
The Mortal Instruments, Cassandra Clare
Miss Grimsley’s Oxford Career, Carla Kelly

Nästa gång pratar vi om Truth or Beard av Penny Reid.

OBS: Vissa av länkarna är affiliate-länkar, så vi kan få lite ersättning om ni klickar och köper. Det påverkar dock inte våra åsikter eller rekommendationer, kostar er inget extra, och vi får inte betalt för att ha med något.

 

One thought on “Avsnitt 5: Snuvad på Darcys konfekt

  1. Nu har jag skrivit en massa recensioner och feedback på Amazon. Tack för påminnelsen! Jag tycker det är jättebra om ni har affiliate-länkar (särskilt till Amazon, för det är där jag köper alla mina). Jag tänkte på det när jag köpte Beard-boken, att det borde finnas system för det och så gör det det!

    Gilla

Kommentera

